تراختور
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نخستین پیروزی ماشین سازی در فصل جاری رقم خورد

ماشین سازی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از پنج هفته ناكامی و با برتری مقابل شهرداری اراك، به نخستین پیروزی خود در فصل جاری دست یافت.

در این بازی كه در ورزشگاه باغشمال تبریز و در حضور نزدیك به دو هزار تماشاگر برگزار شد تیم میزبان كه تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی بدون گل مقابل میهمان خود متوقف شده بود در دقیقه 87 بازی با گل قادر افكاری از حریف پیش افتاد و با حفظ این نتیجه تا پایان بازی، نخستین پیروزی فصل خود را در هفته ششم جشن گرفت.
ماشین سازان كه در پنج بازی گذشته خود مقابل حریفان شكست خورده بودند با كسب سه امتیاز این بازی همچنان در قعر جدول رده بندی گروه الف رقابت های لیگ یك باقی ماندند.
حامد اسم خانی به كمك مهدی ناصحی و علی دودانگه امر قضاوت بازی را عهده دار بود و به قادر افكاری، رامین محمدپور، مصطفی چترآبگون و سیامك درگاهی از ماشین سازی و سعید بیگی، علی عبادی ، محمد صفری و كیلاد رخشان از شهرداری اراك كارت زرد نشان داد.
ماشین سازی در هفته هفتم میهمان مس سرچشمه خواهد بود.

اسامی بازیکنان ماشین سازی تبریز:
حجت نوراله زاده، توحید قوجاری، رامین محمدپور، امیر قورشچی، علیرضا عبادی، قادر افکاری( 2+90 - سالار گلزار)، مصطفی چترآبگون( 1+90 ناصر خبازی)، سیامک درگاهی(54 – حسین پور اسد)، داود فرج زاده، ابراهیم عبدالهی
سرمربی: علیرضا اکبرپور  سرپرست علی خاکزاد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس